24Events

Varför

Responsiv design

Med 24Events kan du enkelt hantera hela processen vid administration av konferenser, events och utbildningar. 24Events ger dig full kontroll över skickade inbjudningar, inkomna anmälningar, uppföljningar m.m.

"Ett event är ett specialarrangemang som ett led i en intern eller extern marknadsföring och som regel ett moment i en kommunikationsplan"
Källa: Wikepedia
 

Vad ingår

24Events består idag av olika funktioner och moduler som vi märkt att de flesta vill ha med i sin administration utav sina events.

  • Enkelt webbaserat verktyg
  • Enkelt skapa ny dynamiska anmälningsformulär
  • Sök & filtrerbar lista med alla anmälningar
  • E-post och SMS moduler
  • Skapa egna dynamiska uppföljningsformulär
  • Mobil hemsida till varje event med chatt, mentometer
  • Dynamiska användare med rättighetsstyrning
  • Automatiska dynamiska rapporter
  • Närvaro modul med streckkodsbrickor och inscanningsfunktion
  • Öppen plattform med möjlighet för integrationer
  • Flerspråksstöd
  • Utbildning utav 24Events på plats

Vad kostar det

STARTKOSTNAD 15 000 SEK plus 750 SEK/MÅNAD per användare exklusive moms.

24Events kommer ligga tryggt i en serverhall med bland annat dagliga backuper samt rendundans för både internet och ström m.m. Utöver detta får ni också tillgång till vår support under kontorstider där ni kostnadsfritt kan ställa frågor kring just er lagerhantering och få hjälp med 24Events.

Självklart kan du få med fler moduler och funktioner om så önskas. Tveka inte, hör av er så ser vi till att ta fram en förmånlig offert för just era behov.

Klicka här för att skicka in din förfrågan till oss.

Senaste projekten